مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) : روابط عمومی‌ها می‌توانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص‌کننده روش‌ها و نقص‌های دستگاه مربوطه باشند.

امروزه روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک هر سازمان، نقش بسزایی دارند و به عنوان ابزاری مدیریتی و مشورتی، دارای جایگاه ویژه ای در پیشرفت و تعالی هر سازمان می باشند. روابط عمومی، آئینه ی تمام نمای سازمان با هدف بهبود کیفیت خدمت رسانی به مردم و ارتقاء سطح ارتباطات با بخش های مختلف یک جامعه بوده و در عصر سرعت و ارتباطات، وجود چنین تشکیلاتی با بکارگیری ابزارهای پیشرفته و الکترونیکی در راستای اطلاع رسانی سریع و برقراری ارتباط مؤثر، امری ضروری و غیرقابل اجتناب می باشد.

روابط عمومی برنامه ریزی شده، ابزاری قوی در مدیریت افکار است و اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و ذینفعان هر سازمان می باشد و توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

بیست و هفتم اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی نقش آفرینان و فعالان این عرصه، تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا